Závazná rezervace

Pokud jste se rozhodli, že si u nás kameru včetně bohatého příslušenství zapůjčíte, ale termín předání je ještě daleko, bude potřeba provést závaznou rezervaci.
Proč ji požadujeme, co vám garantujeme a jak ji vyřídit se dočtete níže.


Pokud si u nás závazně zarezervujete kameru a k pronájmu z naší strany nedojde, bude to pro nás nejenom potupa, ale vyplatíme vám částku ve výši 200% hodnoty pronájmu.

Proč je potřeba provést závaznou rezervaci?

Představte si situaci, kdy si u nás někdo zarezervuje měsíc dopředu kameru na 3 týdny a nakonec nám den před předáním napíše SMS, že o kameru už zájem nemá. My jsme měli po celou dobu kameru zablokovanou a ostatní klienty, kteří měli zájem ve stejném termínu, museli odmítat. Ve výsledku nám pak ležela kamera ve skříni. Bohužel tyto situace nastaly a proto jsme zavedli závazné rezervace.

Jak provést závaznou rezervaci?

Stačí složit rezervační zálohu ve výši 1 000 Kč na některý z našich bankovních účtů.

Na výběr máte tyto banky:

AirBank: 1219511010/3030

Česká spořitelna: 2588434123/0800

ČSOB: 273570180/0300

FIO: 2700148953/2010

VARIABILNÍ SYMBOL uveďte vaše telefonní číslo.

Logo AirBank Logo ČS Logo ČSOB Logo FIO

Dostanete potvrzení o závazné rezervaci?

Samozřejmě, po připsání částky na náš účet dostanete potvrzení SMS zprávou a do e-mailu pošleme rekapitulaci vaší rezervace.

Máte z placení zálohy obavu?

Dnešní doba si žádá maximální opatrnost, každopádně se není čeho bát. Že nejsme podvodníci zjistíte na našem Facebooku kde najdete také hodnocení našich klientů. Firemní profil včetně recenzí máme také na Google.com. Pokud dáváte přednost osobnímu předání, můžeme se po předchozí domluvě potkat osobně v Praze.

Storno podmínky

Od počátku přistupujeme ke každému klientovi individuálně (věříme, že to oceníte) a případně stornování řešíme podle dané situace. Chceme si naše klienty udržet a proto nemáme problém vrátit celou zálohu. Pokud tomu však jiné okolnosti nedovolují, vrácení rezervační zálohy negarantujeme. Vždy s vámi budeme jednat otevřeně.

Možná vás zajímá...

Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější dotazy klientů, kteří si u nás kameru půjčili.

Kdy se domluvíme na předání kamery? (osobní předání)

Místo předání jste vyplnili v poptávce a přesný čas si potvrdíme (e-mail, sms, zavoláme) nejpozději den před předáním. Pokud už dnes víte, v kolik hodin se vám předání hodí, napište nám. Přizpůsobíme se.

Co musím mít u sebe? (osobní předání)

Platný občanský průkaz a v hotovosti kauci 4 000 Kč. Celková kauce činí 5 000 Kč, přičemž se do ni počítá také záloha 1 000 Kč, kterou jste poslali převodem (nebo osobně).

Kdy se platí nájemné?

Nájemné vám odečteme ze zálohy při vrácení kamery. Tzn. při předání vám z částky 5 000 Kč odečteme nájemné a zbytek vám v hotovosti vrátíme.

Kdy dostanu kameru (při poslání kurýrem)?

Kameru vám pošleme tak, abyste ji měli 2 dny před odjezdem na dovolenou/plánovanou akci u sebe. Ještě se nám nestalo, že by PPL nepředalo balík následující pracovní den, ale chceme mít jistotu. Věříme, že tento krok oceníte.

Vysvětlíte mi jak se s kamerou pracuje?

Samozřejmě! Během předání kamery vám bude nejen ukázáno co všechno v cestovním boxu s kamerou najdete, ale také vám bude vysvětleno jak s kamerou zacházet. Kromě toho vám doporučíme jak ideálně natáčet a čemu se vyvarovat. Na jakékoli dotazy vám rádi odpovíme.

Mohu vás během dovolené kontaktovat?

Ať se stane co se stane, případně pokud vám něco není jasného nebo něčemu nerozumíte, kontaktujte nás. Jsme tu pro vás 365 dní v roce od 7:00 - 22:00.

Kdy se domluvíme na vrácení kamery?

Termín vrácení jste sice uvedli v poptávce, ale pokud by byla potřeba ho změnit (může se stát cokoli), stačí nás kontaktovat a případný den vrácení posunout. S ohledem na další rezervace však budeme rádi, když termín dodržíte. Čas a případně místo vrácení stačí oznámit e-mailem, SMS zprávou nebo telefonicky. Vždy prosím vyčkejte na naše potvrzení.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Napište nám nebo zavolejte.